Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. december 1., vasárnap

Barni a kis ügyes :-)

Csütörtökön Kunszentmiklóson voltak az alsósok terem-atlétika versenyen. Sok számban indult a mi kis legénykénk, és két ezüst érmet is elhozott: kislabda hajításban (több, mint 28 m-t dobott!!!), és helyből távolugrásban (1,62 m-t ugrott). Iszonyú büszke volt magára, mindenhová hurcolja az érmeit azóta is. 


A harmadik érmet a tavasszal nyerte egy másik versenyen, de muszáj volt azt is odabiggyeszteni a többi közé :-)

Szavaló versenyen is indult, a helyi iskolait megnyerte, de Kunszentmiklóson szokás szerint nem ért el helyezést - ezt már fel sem veszi :-)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése