Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. október 16., szerda

Körülmények

Nagyon jó cikket olvastam az ÚJRAGONDOLÓ honlapján. Ha még nem olvastad, érdemes!

"A körülmények áldozatának lenni azt jelenti, hogy nem én alakítom a körülményemet, hanem a körülményeim alakítanak engem."
Isten "tőled nem is azt várja el, hogy a SEMMIBŐL alkoss, hanem azt, hogy amit ő köréd teremtett, abból hozd ki a maximumot. Uralkodj a körülményeid fölött. Nem te vagy a körülményeid körítése, hanem a körülményeid szolgálnak körítésként hozzád. A héber nyelvben két különböző szó szolgál arra, hogy valamit létrehozunk. Az egyik az isteni teremtés szava: a semmiből. A másik az emberi alkotás, teremtés szava: valamiből. Isten képessé teremtett bennünket arra, hogy magunk köré egy korábban nem létező világot alkossunk olyan hozzávalókból, amelyeket ő tett számunkra hozzáférhetővé."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése