Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. október 17., csütörtök

A változatosság gyönyörködtet

Állítólag.
Egy hónapja Klára elkezdett hányni, ment a hasa és lázas is volt. Néhány nap után kórházba kerültünk - Rota vírusa volt. Közben Márti is hasonló gondokkal küzdött idehaza. Azon a hétvégén ünnepelték párom nagybátyjáék a 40. házassági évfordulójukat, ahová az egész családot meghívták, de a fenti események miatt nem tudtunk elmenni.
Két hét múlva Klára újra hányósat játszott, akkor sógoromék beiktatásáról maradtunk le.
Kedden Barni lett lázas, görcsölt a feje és a hasa, 1,5 napig alig lehetett levinni a lázát. Szerdán (tegnap) este és éjjel Márti rókázott mellettem nagy lelkesen, neki is fáj a hasa és a feje. Közben Klára elég csúnyán köhög, olyan jó hurutosan. De Janka sincs sokkal jobb helyzetben, csak szerintem neki inkább az asztmája újult ki (sokáig semmiféle tünete nem volt). Készítem nekik a gyógyteákat, amitől a dokinénink az összetevői hallatán már rosszul lett, de a gyerekeim lelkesen isszák - hátha segít valamit (zsálya, izsóp, csalán, menta, körömvirág, csipkebogyó - egyben). Nos, holnap anyósomnak lesz a X0. születésnapja, és hétvégén ünnepli a család. Hogy velünk vagy nélkülünk, az egyenlőre rejtély...  Csak apa ideges nagyon ettől a sorozattól, érthető módon...
Azt hiszem jelen esetben nincs igaza a mondásnak...

Pár nappal később...
Klára bárányhimlős. Honnan szedte össze???? Sehol a környéken híre-hamva sincs a bárányhimlőnek!!!!!
Egyébként a családi eseményre végül eljutottunk - és valószínűleg osztogattuk ajándékba a bárányhimlőt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése