Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. március 10., vasárnap

Pro Christ evangélizáció

A szomszéd falu evangélikus lelkész-házaspárja hívott minket, hogy ezen a héten evangélizáció lesz náluk - Németországból közvetítik műholddal. Izgalmasnak hangzott. Hétfőn és szerdán át is mentünk néhányan. Érdekes volt - egy nagy sportarénában zajlott az esemény, zenekarral, nagy kórussal, érdekes bejátszásokkal, igehirdetéssel. Szinkrontolmács segített a hallott szó megértésében (néha kicsit nehéz volt követni, de ez a műfajból adódik). Nekem nagyon tetszett, hasonló élmény volt, mint amikor Billy Graham először itt járt, és mi is elmentünk meghallgatni a Népstadionba. Ma is készülünk menni és még holnap is. Találtam a YT-on néhány videót is az eseményről, pl. a hét dala nagyon tetszik - íme a videoklipp (németül) és a kotta (magyarul).
(Tudtátok, hogy a Deichmann cipőkereskedés alapítója, ill. jelenlegi vezérigazgatója - apáról fiúra szálló cég - hívő keresztyén emberek, akik úgy gondolják, hogy azért kapták Istentől a pénzt, hogy azzal másokat segítsenek? - nos, az ilyen céget én is szívesen támogatom azzal, hogy náluk vásárolok, még ha nem is magyar cégről van szó. - ez a szerdai alkalmon derült ki úgy egyébként)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése