Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. március 10., szombat

Reménysugár ma reggel:-)

"Csak Istennél csendesül el lelkem,
tőle kapok segítséget."
Zsoltárok 62,2
"Jézus így válaszolt nekik:
Higgyetek Istenben!
Bizony mondom nektek, hogy aki azt mondja ennek a hegynek:
Emelkedjél fel és vesd magad a tengerbe! -és 
NEM KÉTELKEDIK SZÍVÉBEN, HANEM HISZI, HOGY AMIT MOND,
AZ MEGTÖRTÉNIK -, ANNAK MEG IS ADATIK AZ.
Ezért mondom nektek:
HIGGYÉTEK, HOGY MINDAZ, AMIÉRT IMÁDKOZTOK,
ÉS AMIT KÉRTEK, MEGKAPJÁTOK, ÉS MEG IS ADATIK NEKTEK.
És amikor megálltok imádkozni, bocsássátok meg, 
ha valaki ellen valami panaszotok van,
hogy mennyei Atyátok is megbocsássa nektek vétkeiteket."
Márk 11, 22-25

Köszönjük az imádságaitokat!!!!! :-)

5 megjegyzés:

  1. Jé, te is a Losung-ot olvasod :-) Mi van a testvéreddel?

    VálaszTörlés
  2. Zsuzska, nagyon örülök, hogy Te is megkaptad azt az igét, amiben békességet találtál. Legyen áldott érte a mi Urunk.

    VálaszTörlés
  3. Ezt most itt nem akarom részletezni. A lényeg, hogy nagyon beteg.

    VálaszTörlés
  4. Ó, jaj...mertem remélni, hogy csak vizsgaidőszakhoz kell imatámogatás neki. Felteszem az imalistámra! Isten adjon erőt neki/nektek a betegség elhordozáshoz! Istennek terve van az életével. És a terv JÓ!

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsi, olvasd el a mai posztomat! Eszembe jutottál,miközben írtam! Testvérednek kitartást, bátorításul, hogy ma is vannak csodák: a barátnőmék 5 kislánya a leukmiából gyógyult meg! Találkoztam velük akkor amikor még a Klinikára jártak kezelésre akkor sem és így totál gyógyultan sem látszik a kislányon, hogy milyen mélységeken ment át. Isten olyan szépen megőrizte a kis lelkét is!

    VálaszTörlés