Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2024. február 23., péntek

Próbatételek - megint

 Kicsit kezdem magam Jób-ként érezni. Amikor fontos feladataink vannak, a patás mindig elővesz bennünket különpróbára.

A farsang délutánján, miután hazavittem a lányokat, a Művház bejárójánál belémtolatott egy fiatal cigánykölök. Kb fél méterről, úgyhogy hála Istennek nem lett óriási baja, de javíttatni kell a kocsit. Erre aznap pont nem volt szükségünk a milliónyi feladatunk közepette. Érdekes módon nem lettem halál ideges, mert a kocsi működőképes maradt. Viszonylag higgadtan sikerült lerendezni a dolgot.  

Több hete, kb egy hónapja fáj a bal kezem. Ízület. A gyerekeket fel tudtam készíteni az iskola szülinapi előadásra, a zenei alapot is sikerült a múlt héten megcsinálni az énekkarnak. De ezután feladta a kezem. Napokig fásliztam, kenem kenőccsel és elkezdtem gyógyszert is szedni, hogy helyrejöjjön. Még nem igazán jó, de kezd alakulni. Kedden a Kalevalán tudtam játszani, de azért még igyekszem kímélni.

Hétfőn este mintha vmi rátelepedett volna a torkomra. Kedden tiszta rekedt voltam, a Kalevalán beszélni is alig tudtam már, énekhang meg nem jött ki a torkomon, csak tátogtam a kórus mellett. Szerda reggel óta csak suttogni tudok, nincs hangom. Nem tudok éneket tanítani és az iskola szülinapján énekelni sem fogok tudni minden bizonnyal a jövő héten, pedig a saját dalomban szólórészem is lenne. Lemondhatok róla és félárbócon csinálhatom végig a rám bízott műsort. Ez azért fáj. (Tavaly is hasonló volt a helyzet - készültünk ezzel-azzal az osztályommal és a befektetett munka után nem lehetett előadás - több ízben is...) A tanítás, udvari ügyelet nehézségeiről meg ne is beszéljünk. Hangszálgyulladással suttogni se lenne szabad... 

Szó-böjt. Ez jutott most nekem, és nem esik jól. 

 ... Hab a tortára - következő hét. 

Csillag beteg. Randán folyik az orra, köhög, rút a torka, lázas volt és az egész teste tele van valami ragyával. A drnő szerint nem skarlát, vmi allergia. Mindenesetre kiírta egész hétre antibiotikummal meg egyebekkel együtt. Itthon maradtam vele, mivel úgyse tudok beszélni. Pénteken az iskolai kirándulás helyett vihetem vissza a drnőhöz... És vasárnap ünnepség, amit nekem kellett szervezni, úgy, hogy egész héten nem vagyok suliban. Kétszer bementem próbálni 1-1 műsorszámot a gyerekekkel. No, ez gáz a javából... még jó, hogy a gyerek is meg a hangom is kezd javulni így a hét vége felé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése