Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2019. február 7., csütörtök

Twist Olivér

Lehetőséget kaptunk rá, hogy Dunaújvárosban megnézzük a Twist Olivér főpróbáját. Persze ahhoz, hogy el is jussunk, szükséges volt némi szervezkedés - zongoraóra átkérése más időpontra, helyettesítés a koliban... De mindez sikerült.
Kíváncsi voltam, milyen lesz. Nem kellett csalódnom, nagyon szépen, érzékletesen adták elő a darabot. Azért kicsi gyerekekkel nem biztos, hogy megnézetném, de nekem nagyon tetszett. Óriási munkát fektettek bele és az eredmény megkapó volt. Persze lehetne kritikát is megfogalmazni, de úgy gondolom, hogy egy gyerekgárdától maximálisan jó előadást láthattunk. 
A végén pedig úgy csillogtak a szemeik, hogy az igazán megható volt. 😍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése