Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2016. október 24., hétfő

Pillangó Cirkusz

Egy film azoknak, akik úgy gondolják, értéktelen, céltalan, értelmetlen az életük.
 .... Mert talán mégsem az...
Főszerepben: Nick Vujicic


"- És te? A születés átka! Az ember, akiről el lehet mondni, hogy Isten hátat fordított neki. 
- Hagyd abba! Mért mondod ezt?
- Mert te ezt hiszed el. Csak meg kellene látnod, hogy a szépség a szenvedésből fakad.
- De ők különböznek tőlem!
- Igen, és ez a te előnyöd. Ha megküzdesz érte, dicsőséges győzelmed lehet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése