Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2016. június 6., hétfő

Barni Sukorón

Vasárnap Sukorón rendezték meg a kajak-kenu diákolimpiát. A mieink is mentek. Egyedül Barni hozott érmet a csapatból. A korosztályában 8 futamot rendeztek és minden futamot külön díjaztak. Barni a saját futamában, 500 m kajakon 3-ik lett, így egy szép bronzérmet hozott haza. Nagyon boldog azóta is, madarat lehetne fogatni vele. Azt mondta, már piszkosul fájtak a kezei a vége felé, de mindent beleadott, mert az a gondolat adott neki erőt, hogy apa és anya bízik benne... 
Igazi kis küzdő. Miután hazajött, nekiállt súlyzózni... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése