Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2022. február 12., szombat

Újra munkában.

 No, csak csínjával, heti 3 óra + énekkar. 7-8-9. osztály, ének, egyházi ének. Határozottan élvezem. 

Elkezdtem genially játékokat készíteni. Kicsit bonyolultabbakat, mint eddig. Megnéztem az oktató videókat, aztán ahogy jönnek az ötletek, úgy meg is valósítom őket. Néha bosszantó, mert nem akar másolódni, aminek kell, nem akar úgy működni, ahogy kell. A telefonon bizonyos funkciók nem igazán használhatóak, úgyhogy erre is figyelni kell. De mindemellett nagyon élvezem. Többféle sablon-feladatot is csináltam, s mivel az énekes genially-kből kevés volt a fb csoportban, meg is osztottam sokak örömére. 

A hetedikesek minden óra elején kapnak egy ilyen feladatot. Rettenetesen élvezik. Tölcsér helyett ezzel próbálom meg a fejükbe tölteni a megtanulandó anyagot. Talán sikerül. Majd meglátjuk. 

Genially profilom: itt . Sokféle feladat, játék van itt, ki lehet próbálni csak úgy szórakozásból is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése