Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2020. június 26., péntek

Dalok, népdalfeldolgozások felvételei

Szívesen ajánlom figyelmetekbe, hogy a YouTube csatornámra sok dalom és népdalfeldolgozásom került fel a Nőikar és az iskolai gyerekkórus előadásában. Java része itt is elérhető a tematikus "Ez is hozzám tartozik" oldalakon, de EZEN A LINKEN is megnézheti, akinek van kedve hozzá. 😊
A felvételek, előadások nem profik, de bocsássátok meg az itt-ott hamisságot, mert a hangok szívből jönnek, ha a torok (meg a zongorista kéz) nem is mindig engedelmeskedik úgy, ahogy kellene. 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése