Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2020. február 13., csütörtök

Pech-széria

Van az úgy néha, hogy minden összejön, aminek nem kéne. Pl. ha valami elromlik, azt követi még néhány másik. Volt már ilyen. Most a vásárlásokkal jártam így.
Hétfőn vettünk egy bringát a következő szülinaposunknak. A boltban összerakták, rátették amit még kértünk. Félúton a kocsi felé feltűnt, hogy az első lámpa lemaradt... A problémát másnap orvosoltuk, mert ugyanoda vittük a roncsainkat helyrepofozni, és akkor megkaptuk az elmaradt világító egységet. Mellesleg, mikor észrevették, hogy a lámpa ott maradt, írtak nekem egy üzenetet massanger-en - amit én persze nem láttam, de a szándék a lényeg. 🤗 🚴
Kedden vettem egy akváriumot mindenféle felszereléssel, mert kaptunk egy vödör guppit ajándékba és lakásra volt szükségük. Az eladó nagyon készséges volt, összerakta még a vízszűrőt is, ám itthon vettem észre, hogy egy alkatrésze sikeresen a boltban maradt. Ez még nem minden. Mikor teljesen berendeztük, feltöltöttük és benépesítettük az akváriumot, kiderült, hogy az egyik sarkánál egy picit ereszt... Juppi!!! Megírtam a boltnak a problémáimat - elnézést kértek, az alkatrészt eltették, majd mehetek érte, az akváriumot is visszavihetném, de ha nem, akkor leírták, hogyan és mivel tömítsem a hézagot. Ragasztottam, már nem ereszt, csak valamiért zavaros a víz azóta is. Miközben a halak ki voltak lakoltatva, a tisztító halunk kétszer is megszökött (kiugrott!!!) az edényből. Biztosan Némót akart játszani, csak neki nem jött össze, mert nem élte túl, hiába tettem vissza a vízbe, másodszor túl nagyot esett és lehet sokáig volt szárazon... 🐟🐠🐚😢
Szerdán meghozta a futár az autó csomagterébe rendelt gumitálcát. Korán örültem, hogy milyen gyorsan megjött, mert amikor ma be akartam tenni és kibontottam a csomagot, egy Fiat Tipoba való gumitálca nézett velem szembe a csomagtartóban... minden oldalon bő 10 cm-el volt kisebb a kelleténél... e-mailben jeleztem a problémát. Szintén elnézést kértek, hamarosan cserélik. 🚐
Egy jó azért van ezekben, minden bajság orvosolható, csak egy kis plusz energiába és időbe kerül... 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése