Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2019. december 31., kedd

2019 - ami kimaradt...

A tavaszi szünetben apának Kaposvárra kellett mennie minősíteni. Én meg gondoltam, kirándulunk egyet a gyerekekkel, amíg apa kötelességteljesít. Így jutottunk el a Kaposvár melletti Katica Tanyára, az ottani kalandparkba. 

Az első, amire a gyerekhad rávetette magát, a mászófal volt. Annyira élvezték, hogy az előre kifizetett egy óra majdhogynem kevésnek bizonyult. De mivel lejárt, továbbmentünk - trambulinszoba, kisvasút, favár, lövöldözőszoba és egy csomó minden volt még ott, amit élvezettel vettek használatba. Így, amíg apa dolgozott, mi nagyon jól szórakoztunk.

Hazafelé útba ejtettük sógornőméket is, úgyhogy egy kis családi találkozóval még meg is fűszereztük ezt az izgalmas napot. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése