Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. december 17., szerda

Egy kis ízelítő...

... a 10 éves jubileumi koncertünkből :-)



 

A videók margójára...
Valaki az egyik alá a következőt kommentelte: "Szegény Vikár Béla!"
Először megsértődtem - hogy lehet valaki ilyen tapintatlan bunkó? Aztán fogalmaztam magamban a választ, amiben majd jól megmondom a magamét az illetőnek... Aztán gondoltam, megnézem ki is az illető... Nos, a videói elárulják a foglalkozását, a lakhelyét és azt is, hogy önmagát bizonyára más füllel hallgatja, mint másokat, különben vagy nem tenné fel a videóit, vagy nem irkálna ilyeneket másoknak... Elszállt a mérgem és csak nevettem... Szegény ember, elég büntetés lehet neki önmagával együttélni (önkritika nélkül másokat kritizálva meglehetősen boldogtalan lehet az élet)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése